MEGAFUNS

حمایت از کالای ایرانی=حمایت از اقتصاد کشور...

به وبسايت ما خوش آمديد

MEGAFUNS

حمایت از کالای ایرانی=حمایت از اقتصاد کشور...

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۰۳ ب.ظ

MEGAFUNS

با ما در ارتباط باشید

درباره سايت

about

با ما در ارتباط باشيد

تماس با ما

توضیحات

در بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز سال 1397 آمده است: سالی که از این لحظه آغاز میشود آنچه مهم است، این است که همه باید سخت کار کنند. بنده در شعار‌های سال‌ها معمولاً مخاطب را مسئولین قرار میدادم؛ امسال مخاطب، همه‌ی آحاد ملّت و از جمله مسئولین خواهند بود. مقدّمتاً عرض کنم، مسئله‌ی اقتصاد و فرهنگ و مسائل گوناگون همه مطرح است لکن مسئله‌ اصلی ما امسال هم مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردمی است. همه باید تلاش کنند، همه باید کار کنند و محور هم عبارت است از تولید ملّی؛ یعنی اگر چنانچه تولید ملّی را ــ با شرحی که ان‌شاءاللّه در سخنرانی عرض خواهم کرد ــ همه تعقیب کنند و دنبال‌گیری کنند، بسیاری از مشکلات اقتصادی، مشکلات معیشتیِ مردم ــ هم مسئله‌ی اشتغال، هم مسئله‌ی سرمایه‌گذاری و بقیّه‌ی چیز‌ها ــ حل خواهد شد. آسیب‌های اجتماعی به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد؛ یعنی محور، تولید ملّی است؛ بنابراین اگر تولید ملّی شتاب بگیرد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. من این را محور قرار دادم برای شعار امسال؛ شعار امسال «حمایت از کالای ایرانی» است؛ سال «حمایت از کالای ایرانی». این فقط مربوط به مسئولین نیست؛ آحاد ملّت همه میتوانند در این زمینه کمک بکنند و به معنای واقعی کلمه وارد میدان بشوند.

اطلاعات سايت

شرافت

حضرت علی (ع)

نه مرگ آنقدر ترسناک است و نه زندگی آنقدر شیرین که آدمی پای برشرافت خود گذارد

راز موفقيت

ويليام شكسپير

سه جمله براي موفقيت:ا دانستن بيش از ديگران - كار كردن بيش از ديگران - انتظار كمتر از ديگران

حقيقت فرصت

جک لندن

هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری، آرزوی دیگران است؟!

خبر های برگزیده

برای دیدن ادامه خبر کلیک کنید

برای دیدن ادامه خبر کلیک کنید

برای دیدن ادامه خبر کلیک کنید

برای دیدن ادامه خبر کلیک کنید

حمایت از کالای ملی

برای توضیحات بیشتر کلیک کنید

برای دیدن بهتر عکس کلیک کنید

برای دیدن بهتر عکس کلیک کنید

برای دیدن بهتر عکس کلیک کنید

احتمال انتشار Man of Steel 2

براساس گزارش‌های جدید، به احتمال زیاد فیلم مورد انتظار مرد پولادین 2 (Man of Steel 2) در آینده‌ای نزدیک و احتمالا در مراسم کامیک کان پیش رو رسما معرفی خواهد شد.

اگرچه هنری کویل چندی پیش در فیلم Mission: Impossible - Fallout (ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت) حضور داشت و نقش مقابل بازیگر ستاره‌ی هالیوود تام کروز را ایفا کرده بود، اما حالا برنامه‌ی کاری بازیگر محبوب فیلم Justice League (لیگ عدالت) نسبتا خالی است و پروژه جدیدی در دست تولید ندارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از اعضای کمپانی دی سی یعنی ماریو فرانسیسکو روبلز اخیرا نسبت به این موضوع کمی دقیق شده و در میان صحبت‌های خود به این حقیقت اشاره کرده است که این بازیگر انگلیسی، قرار است برنامه‌ی خود را کمی خالی و سبک نگه دارد تا در نهایت بتواند در آینده‌ای بسیار نزدیک، تولید فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین 2)‌ را آغاز کند.

حال این صحبت‌ها می‌تواند ترکیبی از حدس و گمان‌ها و اخبار داخلی‌ای که بین کارمندان این کمپانی مطرح شده باشد اما فرانسیسکو روبلز در میان صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که کمپانی برادران وارنر از هنری کویل خواسته تا بخشی از پنل این کمپانی و مواردی که قصد دارد در مراسم کامیک کان نمایش دهد، باشد. این مراسم قرار است ماه آینده‌ی میلادی برگزار شود. با این اوصاف، این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا هنری کویل در حال حاضر هیچ اثر اقتباسی براساس کتاب‌های دی سی کامیکس ندارد که بخواهد آن را در مراسم کامیک کان معرفی کند یا پیشرفت آن را توضیح دهد. 

البته از طرف دیگر این موضوع هم امکان دارد که او در این مراسم حضور یابد تا تریلر فیلم Shazam (شزم!) را معرفی و برای افراد حاضر در مراسم پخش کند (شایعات همچنان به این موضوع اشاره می‌کنند که سوپرمن قرار است در فیلم شزم هم حضور داشته باشد که این موضوع هم در مراسم کامیک کان مشخص خواهد شد). با این حال طرفداران بدون شک به‌شدت منتظر این هستند که فیلم مرد پولادین 2 که زمان زیادی را برای آن انتظار کشیده بودند،‌ در این مراسم به طور رسمی معرفی شود. ماریو فرانسیسکو روبلز همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خود این موضوع را هم عنوان کرد که کمپانی برادران وارنر به احتمال زیاد پیش از انجام هر کاری منتظر است تا عملکرد فیلم ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت را مشاهده کند. با این حال، درخواست برای ساخت یک اثر اختصاصی برای شخصیت سوپرمن یک امر واضح است و این موضوع نباید تغییری کند.

در پایان، با توجه به اینکه تقریبا تا ماه بعدی میلادی ما یک مراسم کامیک کان پیش‌رو داریم، انتظار می‌رود که یک اثر هنری و تصویر زیبا از هنری کویل در قالب ابرقهرمان دوست‌داشتنی شهر متروپلیس مشاهده کنیم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

سخن روز

دوست حقیقی کسی است که تو را در خطاهایت تنها نگذارد، زیرا هنگامی که حق با توست همه طرفدار تو هستند

با ما در ارتباط باشيد

ما دوست داريم از نظرات شما در اطلاع باشيم

تماس با ما

مرکز اصلی مگافانز:استان اصفهان

تلگرام:http://t.me/megafuns

تماس:09103249253

ایمیل:megafunsinformation@gmail.com

تماس با ما